Ondersteuning die bij u past, zorgt voor de beste
resultaten en altijd een
vertrouwd gevoel geeft.
A & S TriA weet als ondernemend administratie- en advieskantoor waar het sterk in is. Wij richten ons op bedrijven tot ongeveer 20 werknemers. Omdat wij vinden dat onze persoonlijke aanpak in dat deel van de markt het best tot zijn recht komt. Zowel ambitieuze zzp’ers, startende bedrijven, doorgroeiers als gevestigde ondernemingen vinden wij interessant.
Wij verzorgen uw gehele boekhouding, inclusief fiscale aangiften en salarisadministratie. Bij ons blijft u als ondernemer altijd zelf aan het roer. U bent dé klant en bepaalt waar onze dienstverlening begint en eindigt. Op die manier bent u verzekert van de meest efficiënte oplossing en een werkwijze die past bij de schaal van uw organisatie.
Wij staan voor doeltreffende adviezen, ongeacht de ontwikkelfase van uw onderneming. Bent u een starter? Wij helpen u graag bij het opstellen van een ondernemersplan, het verzorgen van investeringsbegrotingen en het onderhandelen met financiële instellingen over financieringen. Ook zorgen wij voor het administratief en organisatorisch inrichten van uw onderneming.
Heeft u een groeiende of gevestigde onderneming? Wij bieden u alle stuurinformatie die nodig is om het bedrijf op een verantwoorde en succesvolle manier te leiden. Door te zorgen voor een overzichtelijke administratie en heldere rapportages. Zodat u alle financiële gegevens van de onderneming direct inzichtelijk heeft. Ook nemen wij u alle zorg uit handen bij uw fiscale vraagstukken.
Als partner in ondernemen staan wij u ook graag terzijde bij het opstellen van strategische plannen en een goed onderbouwde toekomstanalyse. Samen met u inventariseren we de kansen en bedreigingen in de markt, helpen wij bij het stellen van de juiste prioriteiten en werken we aan duurzame oplossingen.